page

Laster Arrangementer

Det gode innkjøp

Mandag 16.november 2020

Konferansen tar opp viktige forhold i forbindelse med at en skal sette i gang innkjøpsprosessen. En god og gundig planlegging legger grunnlaget for det beste innkjøpet, den beste offentlige anskaffelsen. 

Innhold i konferansen:

Anskaffelsesplan

Lage en plan for anskaffelsen har vi kontrakter allerede Hovedmål for innkjøpet. God kvalitet til riktig pris. Organisere på en kostnadeffektiv . Lover og forskrifter ved innkjøp (økonomiregler, forvaltningslov, forskrifter)- hvilke hensyn må tas.

Markedsdialog

Innhente kunnskap før utlysing, hvordan dekke behovene.

Regelverk må vi forholde oss til ved innkjøp

Hvilke regler gjelder og hvordan skal vi forholde oss til disse.

Prosedyrer og strategiske beslutninger

Over og under terskelverdier, unngå ulovlige innkjøp. Rammeavtale, dynamisk innkjøpsordning eller engangsinnkjøp.

Miljøkrav og samfunnshensyn

Riktig anskaffelse, sikre ressursbruk, øke verdiskapning, integritet, miljøbevissthet, etiske forhold, menneskerettigheter

Konkurransegrunnlag

Kvalifikasjonskrav, oppdragsbeskrivelse, tildelingskriterier, hvordan konkurransen skal gjennomføres, hvordan tilbud skal utformes, kontraktsvilkår.

Vi deltar i dugnaden for å redusere smitte av Covid19 ved at vi holder et lavt deltakerantall og følger de nasjonale retningslinjene som gjelder. Konferanselokalene er tilpasset slik at vi kan holde nødvendig avstand til hverandre og tilpasset de krav som til enhver tid stilles. 

  • Detltakerantall maks 25. Det gir mulighet til å få en god dialog gjennom hele kurset. 
  • Påmelding til konferansen har åpnet. 

Påmeldingsfrist 1. oktober 2020

Konferansen bygger på SOA BASIS fagplan (en nasjonal sertifisering for innkjøpere i gjennomføring av anskaffelsesprosesser på et grunnleggende nivå ).

Konferansen har inkludert i prisen lunsj og kaffepauser. 

Konferansehotellet tilbyr overnatting (kursdeltaker bestiller overnatting direkte med hotellet)

Konferansen er avhengig av antall påmeldte, og endelig bekreftelse vil komme i god tid før konferansen. Betalte plasser kan fritt benyttes av andre, men det må gis beskjed om navneendring innen to dager før konferansen. Faktura sendes ut i forbindelse med påmelding med forfall før konferansen. Vi tar forbehold om forhold utenfor vår kontroll, som streik, sykdom etc. Skulle Covid-19 gjøre det umulig å gjennomføre konferansen fysisk, vil vi informere om dette i god tid. Vi forbeholder oss retten til å endre programmet underveis.

Forelesere

Speakers

Karl Skaar

Foreleser

Alf Nelson

Foreleser

Hans-Martin Førsund

Foreleser

Organizer

+47 91663293

learn@lucu.no

www.lucubrates.com

EventLucu

EventLucu tar seg av det praktiske ved kursarrangement. Det primære er å sikre at kurs hvor Lucubrate er involvert gjennomføres etter de standardene som kreves. EventLucu er en del av Lucubrateprosjektet.

Venue

Martin Linges vei 2
Fornebu, 1364 Norge

Scandic Hotel, Fornebu

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.